GraphicMail

logo-graphicmail_małe

GraphicMail, czyli o tym, jak międzynarodową markę wprowadziliśmy na polski rynek


GraphicMail to profesjonalne narzędzie do e-mail marketingu. Powstał w 2002 roku w Stanach Zjednoczonych, a aktualnie działa w przeszło 20 krajach i obsługuje Klientów w 14 językach. Wejście na konkurencyjny polski rynek nie należało jednak do najłatwiejszych. Zobaczcie, jak sprawiliśmy, że o GraphicMail Poland stało się głośno.

 

Sytuacja wyjściowa:

GraphicMail na początku współpracy posiadał stronę internetową w polskiej wersji językowej, ale był marką zupełnie nieistniejącą w polskim Internecie. Klientowi zależało na zwiększeniu rozpoznawalności marki GraphicMail. Głównymi problemami przez nas wskazanymi były:

– brak jakichkolwiek polskojęzycznych informacji na temat GraphicMail w Internecie,

– nieobecność w social media,

– znikomy ruch na polskiej stronie

Cele:

– dotarcie z usługą do grupy docelowej,

– zwiększenie ilości informacji na temat GraphicMail w wynikach wyszukań Google,

– stworzenie oficjalnych kont w portalach społęcznościowych i rozwinięcie komunikacji w social media.

Efekty działań:

– 10-krotne zwiększenie ruchu na stronie,

– przeszło 20 publikacji w cenionych mediach związanych z branżą,

– stworzenie fanpage na Facebooku, przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji i zdobycie 500 fanów w ciągu 2 miesięcy działań,

– przygotowanie konta na Twitterze, przygotowanie i wdrożenie strategii i zdobycie przeszło 50 obserwatorów w ciągu 2 miesięcy działań,

– założenie konta w Google+, przygotowanie i wdrożenie strategii, zdobycie przeszło 2.000 wyświetleń strony,

– podniesienie pozycji strony w Google,

– stworzenie i obsługa bloga firmowego.


 

Ocena Klienta:
„Dzięki współpracy z Agencją Kreatywną Pink Panda GraphicMail w przeciągu 2 miesięcy stał się marką rozpoznawalną przez polskich marketerów. Przez widoczność w Internecie zdobyliśmy nowych Klientów i zwiększyliśmy zaufanie do marki. Zdecydowanie polecam współpracę z sympatyczą Pink Pandą.”

Robert Mińczyków, Managing Director w GraphicMail Poland

GraphicMail